Google Trends, ένα χρήσιμο εργαλείο (αναζητώντας τις αναζητήσεις)

Η Google -μεταξύ των πολλών εργαλείων- παρέχει τη δυνατότητα χρήσης ενός εξαιρετικά ενδιαφέροντος εργαλείου: του Google Trends.

Η βασική χρήση του Google trends μπορεί να γίνει εύκολα κατανοητή μέσω ενός εύκολου παράδειγματος:

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ενδιαφέρεται να μάθει όχι για το CERN αλλά για το ποιος κάνει αναζητήσεις στο διαδίκτυο σχετικά με το CERN. Για παράδειγμα, ενδιαφέρεται να μάθει από ποιες χώρες γίνονται οι περισσότερες αναζητήσεις με τη λέξη-κλειδί «CERN».

Μέσω του Google trends, θα βρει ακριβώς αυτήν την πληροφορία, όπως και πολλές ακόμα ανάλογα με το πόσο καλά γνωρίζει αυτό το εργαλείο.

Πώς γίνεται η αναζητηση;
1/ πληκτρολογουμε σε μηχανή αναζήτησης το Google Trends

20130826-124334.jpg

2/ επιλέγουμε το «εξερεύνηση»



20130826-124218.jpg

3/ πληκτρολογουμε στους «όρους αναζήτησης» τη λέξη-κλειδί που μας ενδιαφέρει (πχ CERN).

20130826-124152.jpg

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, παρατηρούμε ότι (με εξαίρεση την Ελβετία, όπου για προφανείς λόγους, γίνονται αναζητήσεις για το CERN) οι περισσότερες αναζητήσεις προέρχονται από την Ελλάδα!

ΥΣ: Κατά την περίοδο συγγραφής αυτού του άρθρου, βρίσκομαι για καλοκαιρινό σεμινάριο στο CERN. Μας ενημέρωσαν ότι οι επιμορφωτικές επισκέψεις από την Ελλάδα είναι υπερβολικά υψηλές σε αριθμό (ανάμεσα στην πρώτη πεντάδα, ίσως) σε σχέση με τον σχετικό πληθυσμό της χώρας! Και ας προσθέσω και εγώ, και σε σχέση με την οικονομική κρίση…

Advertisements
This entry was posted in Τεχνολογία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s